torsdag 19 maj 2011

Vecka 16-20

Nu har jag trappat upp Adrecomp och Nature-Thyroid!

Vecka 20
Medicin
2 + 2 + 2 Adrecomp, frukost lunch o mellanmål
2 Grain NT på morgonen
2 + 2 MT frukost o lunch
Puls Vilopulsen har ökat en del. Nu brukar det ligga på ca 70. Men jag har inte känt av pulshöjning efter medicinen och har heller inte känt av någon hjärtklappning. Det är skönt!


Sammanfattning vecka 16-20
Just nu känns det helt ok med att bara ta "naturliga" preparat. Det har gått bra att höja NT till 2 grain och jag hade ju misstolkat dosen på A såklart. Så nu är jag uppe i full dos på A i alla fall så får vi se hur mycket jag kan höja NT till. Nu är det några veckor kvar tills nästa höjning så vi får väl se hur det känns då.

Jag har blivit lite mindre stresskänslig igen och torrheten i hyn verkade bero på övergången mellan medicinerna för det är mycket bättre nu. Jag har inte lika mycket stressdrömmar och sover bättre på nätterna igen. Någon natt ibland är jag vaken till 5 för att jag inte kan somna, men det är betydligt bättre än när nästan varannan natt var sådan!

Så jag känner mig betydligt bättre, men jag har inte kommit upp i samma ork och mående som innan jag bytte medicin. Ibland undrar jag om jag skulle gå tillbaka till HC igen eftersom jag vet att de funkade, men jag ska hålla ut ett tag till. Om detta kommer funka så är det definitivt värt det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar