torsdag 1 december 2011

Snart Jul!

Har inte skrivit på väääldigt länge.
Jag blev lite trött på att fokusera på allt detta istället för att fokusera på det positiva och möjligheterna. Men jag inser också värdet av att stämma av lite då o då hur jag ligger till. Blev glad och uppmuntrad av att jag mår bättre än förra gången jag fyllde i symtomlistan :)

Ändrade i dosen för ett tag sedan, men det blev jag så trött av så jag behövde höja igen. Mår bättre igen efter det i alla fall.

Jag har ju längtat efter att arbetsträna och nu är processen igång. Väntar på kallelse till avstämmningsmöte eller överlämningsmöte eller nåt sånt. Jag är förväntansfull och samtidigt nervös. Jag vet ju av erfarenhet att hur det blir beror mycket på vilka människor man stöter på i alla leden, är det bra människor som bryr sig så blir det bra, blir det människor som enbart ser mig som statistik så blir det nog inte fullt så bra. Jag får hoppas på det bästa helt enkelt :)

Läste en intressant artikel (eller vad man ska kalla det) om D-vitaminbrist. Kanske ska ta sådant tillskott igen? Länk till den finns på hypo2.info för den som är intresserad.

Hoppas ni får en härlig decembermånad med mycket julkänsla (utan stress!) och glädje!
Ett tips om man inte orkar sig ut i butikerna är ju att det finns massor med bra internetbutiker nu, det har underlättat mycket för mig i alla fall :) Faktiskt så har jag orkat mig ut i vimlet på stan i år, lönefredagen dessutom, och inhandlat mer än hälften av alla julklappar redan! DET kära ni är ett stort framsteg! :)

2 kommentarer:

  1. Hur mår du nu? Jag läser om Adrekomp och funderar på att pröva. Hälsningar Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa!

    Länge sedan jag skrev här kan man verkligen säga. Gör ett nytt inlägg om hur jag mår.
    Har du testat adrecomp, hjälper det dig något?

    Mvh
    Agnes

    SvaraRadera