tisdag 23 november 2010

Vecka 47

Vecka 40

Medicin
(Om inget annat anges under respektive dag)
5 + 5 mg HC taget: när jag vaknar, vid lunch
50 μg Levaxin taget: så fort jag vaknar
5 + 5 μg Lio taget: när jag vaknar, vid lunch
Selen
Blutsaft 20ml


Jag har trappat ner HC först till 15 mg per dag i tre veckor, vilket gick bra, och nu till 10 mg per dag i två veckors tid, vilket går mindre bra tror jag. Det har varit lite mycket för mig de senaste veckorna med påfrestningar av olika slag. Dessa kan ha orsakat den trötthet jag nu känner, men det kan också bero på att jag försöker trappa ut HC. Jag ska nog trappa in ytterligare 5 mg varannan dag för att se om det hjälper för just nu är jag så sjukt trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Jag har även fått sämre minne, mindre tålamod och konstig tidsuppfattning. Det som hände för över en vecka sedan känns som igår. Jag har ingen koll på att det gått så många dagar sedan alls. Nu orkar jag inte skriva mer för denna gång....

2 kommentarer:

  1. Tack för din blogg som jag "råkade hitta" - antagligen var det meningen :-). Jag har nu fått en förklaring till mitt eget mående och ska försöka få min läkare att förstå. Speciellt symtomlistorna är guld värda!
    Hoppas du mår bättre och bättre! Jag kommer att följa dig! Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Annelise!

    Det är skönt att bloggen kan hjälpa någon. Hoppas du hittar bra hjälp!
    Symtomlistorna hjälper mig att se och utvärdera effekten av behandlingen, just nu känns det som om de är det viktigaste när det gäller att förstå hur jag mår och vad som händer.

    Lycka till!

    Hälsningar
    Agnes

    SvaraRadera