torsdag 10 juni 2010

Vecka 21 Upptrappning av HC

Vecka 21

Medicin
(Om inget annat anges under respektive dag)
5 + 5 mg HC taget: när jag vaknar, vid lunch
50 μg Levaxin taget: så fort jag vaknar
5 + 10 μg Lio taget: när jag vaknar, vid lunch
2 msk MT vid kvällsmat, de gånger jag kommer ihåg att ta det

Måndag
Puls 65 på morgonen, 92 efter att ha tagit medicinen
Aktivitet Surfat, tv, hämtat flyttkartonger
Under dagen Jättetrött! Kändes lite bättre på kvällen dock. Har torrare hy igen, hicka och kissar oftare igen.

Tisdag

Puls 62 på morgonen, 82 efter medicin.
Aktivitet Tvättat massor, varit på stan med en vän, surfat, tv

Under dagen Varit lite trött, och på kvällen väldigt irriterad...

Onsdag

Puls ?
Aktivitet Spelat Nintendo DS, cyklat till ett köpcentrum utanför stan och provat massa kläder. surfat och sedan spelat mer DS.

Under dagen Upp och ner energimässigt. Bättre än tidigare dagar ändå, men jag är lite förvirrad och glömsk.

Torsdag
Puls ?
Aktivitet Cyklat nästan en mil, kammat kattpäls, träffat vänner och grillat på kvällen.
Under dagen Energimässigt märker jag att jag mår bättre igen!


Fredag

Puls ?
Aktivitet Suttit framför datorn nästan hela dagen och sorterat och fikat. Städat lägenheten också, shoppat och ätit glass och haft en mysig kväll med mannen.
Under dagen Ganska ok, men med tanke på allt jag orkat göra så måste jag ändå säga att jag mår ganska bra!

Lördag
Puls ?
Aktivitet Packat, surfat, tagit en kort promenad, sov lite innan lunch, cyklat till ett mysigt ställe och fikat med mannen, grillade på kvällen, tittat på tv.
Under dagen Inte ok. Trött, låg, kände mig inte alls bra i själen. Men det blev bättre på kvällen. Verkligen humörsvängningar idag.

Söndag
Puls ?
Aktivitet Cyklade till kyrkan, tagit det lugnt på eftermiddagen, spelat spel med mannen, packat lite m.m.
Under dagen Har varit väldigt trött vissa perioder idag. Men det gick bra att packa i alla fall.

Sammanfattning
Upp och ner energimässigt hela veckan. Jag är fortfarande glömsk. Men jag mår bättre än förra veckan! Det var nog alldeles för tidigt att trappa ut HC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar