måndag 14 juni 2010

Vecka 22 Upptrappning av HC

Vecka 22

Medicin
(Om inget annat anges under respektive dag)
5 + 5 + 5 mg HC taget: när jag vaknar, vid lunch, vid mellanmål på eftermiddagen
50 μg Levaxin taget: så fort jag vaknar
5 + 10 μg Lio taget: när jag vaknar, vid lunch
2 msk MT vid kvällsmat, de gånger jag kommer ihåg att ta det

Måndag
Puls ?
Aktivitet Tv, spelat DS, fixat med musiken i datorn, lagat mat, försökt medla i en konflikt (ingen jättekonflikt, men det är ändå jobbigt när man ofrivilligt blir medlaren mellan två av ens vänner)
Under dagen Trött, det funkar ok, men jag känner att om nåt går fel så exploderar jag nog...

Tisdag

Puls ?
Aktivitet Tvättat, fikat hos en vän, surfat, cyklat ca 30 min.

Under dagen Upp och ner energimässigt, annars bra.

Onsdag

Puls ?
Aktivitet Plockat, städat, surfat, packat 3 flyttlådor, varit på bio och hängt med tjejgänget

Under dagen Mått ganska bra idag, blev jättestressad vid bion när det var så mycket folk, men det blev bättre när vi väl satt oss på våra platser.

Torsdag
Puls 85 efter medicinintag, 60 på kvällen innan jag somnade
Aktivitet Surfat, packat massor av kartonger, sorterat en del, tv
Under dagen Upp och ner energimässigt, mest ork på kvällen. Humöret har också gått upp och ner.

Fredag

Puls 58 på morgonen, 82 efter medicinintag
Aktivitet Tvättat för packningen, varit på stan men mannen och en vän och fikat, fixat fler flyttlådor, besök på kvällen med god mat och mycket prat :) Blev lite sent dock
Under dagen Mått ganska bra, inte supertrött

Lördag
Puls ?
Aktivitet Tvättat för packningen, plockat fram en massa grejer, vilat, sovit, tittat på tv
Under dagen Jättetrött! Blindtarmsont i magen. Antagligen en cysta som sprack.

Söndag
Puls ?
Aktivitet Cyklat långsamt till kyrkan och hem efteråt, grillat på eftermiddagen med vänner, en långsam promenad på kvällen med mannen.
Under dagen Ganska ok, trött under Gudstjänsten o efter maten. Haft känningar i magen, men ingen hemsk smärta idag.

Sammanfattning
Har orkat lite mer denna vecka, men det går verkligen upp och ner dag för dag... Men det känns ändå som rätt beslut att trappa upp HC igen. Det känns att krafterna kommer tillbaka pö om pö..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar