tisdag 6 juli 2010

Vecka 23 Tillbaka i dos på HC

Vecka 23

Medicin
(Om inget annat anges under respektive dag)
10 + 5 + 5 mg HC taget: när jag vaknar, vid lunch, vid mellanmål på eftermiddagen
50 μg Levaxin taget: så fort jag vaknar
5 + 10 μg Lio taget: när jag vaknar, vid lunch
2 msk MT vid kvällsmat, de gånger jag kommer ihåg att ta det

Måndag
Puls 90, 1 timma efter jag tog medicin
Aktivitet Tvättat, fixat studentpresenter tillsammans med mannen
Under dagen Har jag mått bra, självförtroendet var bra idag

Tisdag

Puls 67, efter medicin 89
Aktivitet Vaknade på fel sida idag.. Surfat och funderat över vad jag ska bli när "jag blir stor" vilken personlighetstyp jag är m.m. Intressant och lite uttröttande..

Under dagen Mått ganska dåligt, trött, irriterad, känslig

Onsdag

Puls ?
Aktivitet Suttit framför datorn och fixat med massor, varit på studentfirande
Under dagen Jättetrött på eftermiddagen men bättre på kvällen.

Torsdag
Puls 86
Aktivitet Bilat ett antal mil för ett återbesök hos läkaren, och sedan bilat hem igen. Mannen körde det mesta tack och lov! Men jag körde ändå 1 timma på hemvägen!
Under dagen Upp och ner trötthetsmässigt idag, annars ganska bra

Fredag

Puls ?
Aktivitet Lagade mat, städade lite, satt framför dator och fixade en massa.
Under dagen Trött, framför allt efter kl 16 då jag kände mig helt däckad.

Lördag
Puls 61, efter med 75, kväll 65
Aktivitet Vilat, tittat på tv nästan hela dagen
Under dagen Jättetrött, orkade duscha annars vilade jag mest.

Söndag
Puls ?
Aktivitet Vaknade kl 3, somnade om kl 8 och vaknade sedan 11.30. Gått en liten promenad, vilat, packat lite (eller egentligen pekat så att mannen fått packa), prata i telefon.
Under dagen Upp och ner energimässigt, mest trött

Sammanfattning
Det har gått mycket upp och ner energimässigt denna vecka. Jag har varit lite småförkyld och täppt sedan ca två veckor tillbaka. Har knappt kunnat sova ibland pga det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar