tisdag 6 juli 2010

Vecka 24

Vecka 24

Medicin
(Om inget annat anges under respektive dag)
10 + 5 + 5 mg HC taget: när jag vaknar, vid lunch, vid mellanmål på eftermiddagen
50 μg Levaxin taget: så fort jag vaknar
5 + 10 μg Lio taget: när jag vaknar, vid lunch
2 msk MT vid kvällsmat, de gånger jag kommer ihåg att ta det

Måndag
Puls ?
Aktivitet Varit på stan en sväng och fixat presenter och kikat på annat i ca 2 timmar. Storhandlat, haft folk på planeringsmöte och fika här.
Under dagen Upp och ner energimässigt. Bättre och bättre efter kl 17 och framför allt bättre än tidigare dagar.

Tisdag

Puls 61
Aktivitet Tvättat, läst lite, surfat, städat lite.

Under dagen Upp och ner energimässigt, men ganska bra idag över huvud taget.

Onsdag

Puls 87 efter medicin
Aktivitet Vaknade 5.30 läste åt frukost, somnade om 10 vaknade 11. Lunch hos en vän, förberett mig inför helgen och surfat lite.

Under dagen Kändes bra att somna om en stund, har mått ganska bra, gäspig vid 16.

Torsdag
Puls ?
Aktivitet Haft en trevlig stund med mannen på förmiddagen, planerat inför helgen, plockat och städat, läst, lyssnat på musik, två vänner kom på besök (de dök upp vid 00.00!) o stannar till söndag
Under dagen Bra på morgonen, trött på eftermiddagen och kvällen. Skönt att jag fick tid att ta det lugnt på kvällen innan gästerna kom

Fredag

Puls ?
Aktivitet Somnade vid 2 igår! Och gick upp vid 9.. hua! Gjorde mig i ordning för kvällen, gick en liten promenad och visade stan, handlade och fixade lunch. Sov ca 2 timmar efter lunch! Så trevlig var jag mot våra gäster.... suck.... Åkte iväg och grillade tillsammans med en massa andra och hade en väldigt trevlig kväll där jag var med i de aktiviteter som var planerade.
Under dagen Trött på på för- och eftermiddagen. Drack kaffe vid 19 för att hålla mig vaken och det verkar som om det fungerade.. Mådde bra och var ganska pigg på kvällen. Det var en mycket bra kväll!

Lördag
Puls ?
Aktivitet Sov jätteytligt/konstigt/svettades/drömde mycket. Somnade ca 2 och gick upp vid 9. Kanske kaffet fortsatte att verka under natten, därav min dåliga sömn? Var på ett möte på förmiddagen och fikade med en massa vänner efteråt. Åkte och grillade hos vänner på kvällen. En väldigt trevlig dag!
Under dagen Helt ok idag. Blev trött och stressad när vi skulle fixa med lunchen, annars ok.

Söndag
Puls ?
Aktivitet Åt frukost i trädgården, gått en runda på stan och ätit glass innan gästerna åkte hem. Lunch i trädgården. Läste lite, var på IKEA en sväng (utan att köpa nåt!) och fikade med mannen. Trevligt! Pratat i telefon hela kvällen.
Under dagen Inte jättetrött idag, men seg!

Sammanfattning
Energimässigt har jag varit mer stabil denna veckan, även om det har gått upp och ner. Men det är inte så konstigt att det gått upp och ner med tanke på planering, gäster, mycket folk som vi träffat osv. Men en trevlig vecka har det varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar