onsdag 7 juli 2010

Vecka 25

Vecka 25

Medicin
(Om inget annat anges under respektive dag)
10 + 5 + 5 mg HC taget: när jag vaknar, vid lunch, vid mellanmål på eftermiddagen
50 μg Levaxin taget: så fort jag vaknar
5 + 10 μg Lio taget: när jag vaknar, vid lunch
2 msk MT vid kvällsmat, de gånger jag kommer ihåg att ta det

Måndag
Puls ?
Aktivitet Tvättat, solat, lyssnat på ljudbok, ätit ute med tjejgänget, bråkat/diskuterat/samtalat med mannen
Under dagen Varit ganska ok. Inte så trött. Stressade lite innan jag kom iväg

Tisdag

Puls Efter medicinen 85
Aktivitet Pga alla disussioner igår kväll så somnade jag inte förrens vid 2 och vaknade vid 9. Tvättat igen (inför flyttpackandet), fixat med ekomonin, surfat, suttit i skuggan och lyssnat på ljudbok, sen ekonomi och tvätt igen

Under dagen Jättetrött fram till kl 17 kanske, sedan ok men fokuserad på det jag gjorde.

Onsdag

Puls ?
Aktivitet Åkte på dagsutflykt till stranden med en vän. Träffade massa människor vi känner så det blev mycket prat :) Tog några små promenader.

Under dagen Mått bra och har orkat med. En härlig dag!

Torsdag
Puls ?
Aktivitet Solat, vilat, läst, lyssnat på ljudbok, piffade till mig innan mannen tog ut mig på middag för att fira våran bröllopsdag :) Njöt verkligen av maten och sällskapet och hela kvällen överlag:) Kunde till o med sitta ute en bra stund i sommarklänning och en filt utan att frysa!
Under dagen har jag mått väldigt bra!

Fredag

Puls ?
Aktivitet Följde med vänner och badade en stund (eller jag stod mest i strandkanten, inte badväder ännu enligt mitt tycke). Läst och solat, fikat med en vän på eftermiddagen.
Under dagen En bra dag med ganska mycket ork

Lördag
Puls ?
Aktivitet Städat och plockat, gjorde oss i ordning och åkte till stranden en stund. Solat. Sedan iväg på födelsedagsfest med ganska mycket för mig nya människor
Under dagen En bra dag. Orkade och hade roligt. På kvällen blev jag lite trött och drack lite coca cola för att hålla mig vaken.. Jag var även ganska frusen. I solen gick det bra, men så fort det blev skugga så började jag nästan huttra, trots ett antal lager kläder.

Söndag
Puls ?
Aktivitet Kanske var colan orsaken till att jag hade svårt att somna igår. Somnade kanske vid 2 och vaknade vid 8. Åkte till kyrkan, men somnade till under predikan.. Fikade, mannen gjorde lunch medan jag vilade och läste, åt lunch i trädgården och fortsatte sedan att vila och läsa och sola. Grillade med vänner på kvällen, men jag var så trött så vi åkte hem ganska snabbt och tittade på en film resten av kvällen för att jag skulle klara av att hålla mig vaken tills det var dags att sova
Under dagen Trött hela dagen och frusen på kvällen. Seg i huvudet

Sammanfattning
Det går upp och ner, men långsamt blir det bättre tror jag. Att jag vilar genom att läsa och lyssnar på ljudbok är ju ändå ett framsteg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar