torsdag 28 januari 2010

Symtom - Energimässigt

Trött
Sömnbesvär
Behöver sova på dagen
Uttalat trött efter måltid
Har en "nästan-diagnos" för sömnapné
Tvingar mig att hålla igång
Blir lätt trött
Svårt att gå upp på morgonen
Plötsligt förlorar jag energi
Har ofta en svacka mellan kl 15-17
Jag blir svag, oklar utan mat
Trött vid 9-10, 21-22
Får min bästa sömn mellan kl 7-9
(tester visar att jag sover bäst mellan ca kl 6-10)
Mest effektiv sent på natten
Får ny energi om jag är uppe efter kl 23
Legat mycket sömnlös
Sömnig (har en "nästan-hypersomni-diagnos"
Sover mycket, mellan 9-12 h per natt
Känner mig inte utsövd


Jag har valt att dela upp min lista för att få bättre översikt när jag ska utvärdera hur det går.
Fet text - finns på listan från läkaren eller på www.stopthethyroidmadness.com
Vanlig text - övriga symtom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar