fredag 29 januari 2010

Vecka 1 Behandling med Hydrocortison

Lördag
Medicin 5 mg HC (hydrocortison)
Temperatur vet ej
Aktivitet träffat vänner, annars tagit det lugnt
Under dagen piggare, tröttare, trött

Söndag
Medicin 5 mg HC
Temperatur vet ej
Aktivitet vilat
Under dagen trött, tröttare, illamående, grät av trötthet, blödde näsblod


Sammanfattning
Märker ännu ingen skillnad, men det var jag ju förberedd på att jag inte skulle göra. Däremot är jag nog fortfarande trött efter läkarbesöket i fredags, sådant brukar ta på mina krafter rejält.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    jag läste om dig i början av Januari-2010 då du skrev att du tog Hydrocorison tbl, 5 mg och har det hjälp dig något..och tog du samtidigt levaxin...och vem skrev ut hydrocortison åt dig..för det brukar vara svårt att få alls..?

    Anki B.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hydrocortisonet hjälpte verkligen och gör det fortfarande. Jag började med Levaxin först efter ett tag. Jag hittade en läkare som Scandlab rekommenderade, det är den läkaren som skriver ut Hydrocortison.

    Mvh
    Agnes

    SvaraRadera