torsdag 28 januari 2010

Tillvägagångssätt för att lista mina symtom

Jag skrev en lista med alla symtom som jag kunde komma på att jag hade, men eftersom man inte vet hur det ska vara när det inte är som det ska behövde jag lite hjälp för att komma på allt. Jag fick en lista över hypotyreos- och binjuresymtom av min nuvarande läkare och kryssade för det som stämmer på mig. Jag har även tittat på listan som finns på http://www.stopthethyroidmadness.com/long-and-pathetic/ och även där kryssat för det som stämde på mig. Jag fick nästan hicka när jag insåg vilka märkliga symtom det finns på denna sjukdom. Jag undrar fortfarande om alla verkligen kan ha med Hypo2 att göra, men de får stå med på listan så får vi se vad som händer.

Jag har valt att dela upp min lista för att få bättre översikt när jag ska utvärdera hur det går. Därför står vissa symtom med på mer än en lista. Man kan ju tex vara trött både fysiskt, psykiskt och när man tittar på energimönster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar