tisdag 2 mars 2010

Symtom - vecka 7

Symtom - Fysiskt yttre

Lika som tidigare
Bättre
Bra, helt fri ifrån symtomet

Torr hy (det är stor skillnad!)
Nagelförändringar
Torrt hår
Klåda i huden (främst vaderna)
Onormal svettning
Värme/köldintolerans
Långsam sårläkning
Får lätt blåmärken
Kalla händer och fötter
Akne i ansikte och hår
Förändrad hudpigmentering
Tunna ögonbryn
Håret bryts snabbare än det växer
Breakouts på bringa och armar
Går långsamt när det lutar
Sämre handstil
Kliar i ögonen
Svullnad under ögonen
Domningar vid tidigare operationsärr
Nedsatt känsel vid ryggslut
Olika kroppsdelar somnar lätt
Fler leverfläckar
Vallningar
Nattliga svettningar
Handsvett
Fet i hårbotten
Nageltrång

2 kommentarer:

  1. Jag har hittat till din blogg från hypo.2 hemsidan. Följer dig med spänning. Blir nyfiken på vilken läkare du varit hos som verkligen vågade ställa din diagnos. Min läkare på VC är som de flesta och tror inte att sjukdomen finns...jag har i.a.f fått henne att höja min Levaxindos till 75 mikrogram mot tidigare 50, som jag tagit i flera år, eftersom jag fått tillbaka en massa symptom + flera nya som tex pirr och stickningar i fötter och händer, värk i handled och tumm-"skikan", fryser hysteriskt mycket etc, etc...

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!

    Den läkare som ställde diagnosen är en som Scandlab rekomenderade, så jag har inte heller lyckats få den via VC tyvärr. Usch och fy för alla symtom. Jag hoppas det blir bättre för dig med höjd dos! Lycka till!

    Mvh
    Agnes

    SvaraRadera