onsdag 2 februari 2011

Vecka 4 2011

Vecka 4

Medicin
(Om inget annat anges under respektive dag)
10 + 5 + 5 mg HC taget: när jag vaknar, vid lunch, vid mellanmål på eftermiddagen
50 μg Levaxin taget: så fort jag vaknar

Måndag
Puls ?
Aktivitet Tvättat 2 tvättar, packat ihop alla julsaker igen. Tråkigt, men det är skönt att ha det gjort (tror vi var sist på hela området att släcka julbelysningen!). Storstädat och hängt upp vårgardiner. Fick hjälp av maken med den sista biten av städningen när han kom hem.
Under dagen Har varit ganska trött, men har ändå fixat att städa, på vilja mycket, men har inte varit supertrött ändå. Trött i kroppen efteråt och ont i ryggen. Fortfarande ont i halsen.

Tisdag

Puls ?
Aktivitet Frukost
, dusch, åkte en runda. Läste en stund, sov 20 minuter ca. Lunch, fixade i köket, vek tvätt, surfat en hel del, spelat på datorn. Åt mellanmål och vilade sedan. Lagade lite mat på kvällen.
Under dagen Sovit lite oroligt. Vaknade 6.45 av att is föll ner från taket. Gick upp... Trött idag!

Onsdag

Puls ?
Aktivitet
Frukost, Gjorde mig i ordning för dagen på ca 20 min, det är snabbt! Träffade vänner en kort stund på kvällen. Lagat mat och surfat.
Under dagen Sovit sådär. Gick upp vid 9. Sov 1 timma på eftermiddagen. Har varit väldigt trött idag.

Torsdag
Puls ?
Aktivitet Hade ärenden att ordna tidigt på morgonen och på eftermiddagen. Det har varit en intensiv dag!
Under dagen Somnade till igår, men vaknade vid 00 igen. Gick upp o somnade inte om förrens kl 3. Vaknade vid 7 igen. Har inte varit så trött idag som jag trodde jag skulle vara, men fortfarande trött såklart...

Fredag

Puls Efter med 81
Aktivitet Frukost, surfat, haft fredag!
Under dagen Sovit bra inatt! Somnade ca 23.30 och gick upp efter 8. Trött o seg.

Lördag
Puls ?
Aktivitet
Tvättat och surfat. Läst på lite forum. Tittade på film o åt pizza på kvällen. Härliga lördagkväll!
Under dagen Trött o seg.

Söndag

Aktivitet Kyrkan, lunch, köpt present till en vän. Hängt med maken. Var hos vänner på kvällen.
Under dagen Lite trött o seg.

Sammanfattning
Funderar på att börja med lio igen eftersom jag varit så seg i knoppen. Men det har å andra sidan inte varit någon bra sömnvecka heller... Det har varit en ganska intensiv vecka, men helgen har verkligen varit vilsam, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar