tisdag 15 februari 2011

Vecka 6 2011

Vecka 6

Medicin
(Om inget annat anges under respektive dag)
10 + 5 + 5 mg HC taget: när jag vaknar, vid lunch, vid mellanmål på eftermiddagen
50 μg Levaxin taget: så fort jag vaknar

Måndag
Puls ?
Aktivitet Vilat, läst.
Under dagen Mått sådär. Har ont i halsen (mer än vanligt alltså) och känner mig lite krasslig

Tisdag
Puls ?
Aktivitet Vilat. Skulle ätit lunch med en vän, men jag vill inte smitta om det är något som är på väg att bryta ut. Pratade lite med henne i telefon istället, trevligt.
Under dagen Trött och krasslig, ont i halsen.

Onsdag

Puls ?
Aktivitet Vilat, läst.

Under dagen Trött o krasslig, ont i halsen. Känner mig lite piggare än igår i alla fall.

Torsdag
Puls ?
Aktivitet Vilat, läst. Träffat vänner på kvällen.
Under dagen Trött o krasslig, men bättre än tidigare dagar. Hade ork hela kvällen.

Fredag

Puls ?
Aktivitet Vilat, läst. Skjutsat maken till flyget. Han kommer vara borta hela helgen, suck... Träffat vänner en stund. Diskat och plockat lite så det ser bra ut här hemma. Fick medicinen idag!! Det ska bli väldigt spännande!
Under dagen Lite tröttare igen. Vill orka med morgondagen!

Lördag
Puls 65
Medicin Se ovan + 1/2 grain NT (nature-throid)
Aktivitet Läst, vilat och förberett för tjejdag. Tjejerna dök upp på eftermiddagen och vi lagade mat och åt tillsammans, spelade spel och pratade en massa, skjutsade hem och hade energi över när jag kom hem så jag passade på att diska innan jag somnade.
Under dagen Fick ingen hjärtklappning idag trots att jag tog NT också! Mått väldigt bra. Glad uppåt, energi, ganska klar i huvudet. Placebo?

Söndag
Puls ?
Medicin Se ovan + 1/2 grain NT (nature-throid)
Aktivitet Kyrkan och fika efteråt. Åkte hem och vilat, läst och spelat tv-spel. Hämtade maken på flygplatsen. Pratat en massa, men kunde knappt hålla mig vaken.
Under dagen Väldigt trött o seg idag. Rastlös och uttråkad samtidigt, väldigt jobbigt.

Sammanfattning
Har mått lite sådär hela veckan, men det är ingen förkylning som har brutit ut ännu i alla fall. Glad att inte pulsen gått upp när jag har lagt till NT! Hoppas detta funkar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar