tisdag 15 februari 2011

Vecka 5 2011

Vecka 5

Medicin
(Om inget annat anges under respektive dag)
10 + 5 + 5 mg HC taget: när jag vaknar, vid lunch, vid mellanmål på eftermiddagen
50 μg Levaxin taget: så fort jag vaknar

Måndag
Puls ?
Medicin Se ovan + 5 μg Lio taget vid lunch
Aktivitet Brunch, hjälpt syster med datorgrejer, gick en promenad o postade ett paket, beställt medicin äntligen! Surfat, fixat med ekonomin, o fortsatte tillsammans med maken när han kom hem.
Under dagen Kände mig lite snurrig när jag skulle fixa med paketet o skicka det. Har varit lite mer dimmig i hjärnan igen på sista tiden och bestämt mig för att ta in Lio igen. Annars har det varit en ganska bra dag.

Tisdag
Puls Vilopuls: 60, efter med: 70
Medicin Se ovan + 5 μg Lio taget vid lunch
Aktivitet Frukost, surfat en massa (inget viktigt alls), Duschat och träffat en bekant för lunch. Handlade lite på vägen hem, tittade lite mer på ekonomin eftersom jag inte riktigt fick det att stämma igår, men nu stämmer det :) Läst lite.
Under dagen Jag upplever att jag blir lite klarare i huvudet av Lion. Var lite trött o seg, men helt ok.

Onsdag

Puls vilopuls:60, innan med:73, efter med:85
Aktivitet Sovit sådär inatt. Frukost, surfat, lyssnat på musik. Läst, somnade en stund, lunch. Pratade med en vän i telefon, sedan ringde mamma. Diskat, vattnat alla blommor, tog ett bad, Planerat mat, pysslat med ett litet projekt.

Under dagen Har varit trött o seg idag. Behöver nog lägga ner Lio igen. Blir darrig, får hög puls och blir yr och matt igen. Suck!

Torsdag
Puls ?
Aktivitet Tvättat en hel del, fixat med mitt lilla projekt. Lite surt när jag nästan var klar insåg jag att jag missat en del grejer, så det kommer ta mer tid än jag trodde. Mötte maken för att storhandla. Träffade vänner på kvällen.
Under dagen Helt ok största delen av dagen. Men jag blev väldigt trött och okoncentrerad när vi skulle storhandla, så maken fick sköta det mesta, jag körde vagnen och prickade av från listan. Trött på kvällen också, men lite bättre. Behöver ett lugnt tempo för att kunna tänka bra och fatta bra beslut.

Fredag

Puls ?
Aktivitet Frukost och lyssnat på musik o fixat med spellistor på datorn. Fikat med en vän, var i kyrkan på kvällen.
Under dagen Mått ganska bra idag, energimässigt också.

Lördag
Puls ?
Aktivitet
Frukost, och sedan har jag o maken storstädat. Det behövdes verkligen. Vi har pratat en massa under dagen också, härligt! På kvällen var vi hos vänner, väldigt mysigt.
Under dagen Det har gått bra att göra allt idag. Men vi var trötta på kvällen när det var sovdags.

Söndag
Puls ?
Aktivitet Kyrkan, hade vänner här på lunch. Spelade spel och lagade kvällsmat tillsammans.
Under dagen Har mått ganska bra idag ändå. Lite svårt att prata samtidigt som jag lagar mat, men annars helt ok.

Sammanfattning
Jaha, pulsen går upp igen så fort jag lägger till t3 - Lio. Så irriterande! Nu har jag äntligen beställt Nature-Thriod i alla fall. Det ska bli spännande o se om det gör någon skillnad :) Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar